Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 12:16:03 +0200

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/28144 
aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 11390 
Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna tee// Peetri, Harju maakond, Lääne-Harju 
vald, Laulasmaa küla, 11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna tee// Peetri 
(Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame kooskõlastamiseks lähtuvalt 
ehitusseadustiku § 36 lõike 5 punktist 2 ja 4

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27173465>  (menetlus nr: 
460176), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister